OefenTop
Persoonlijke aandacht in de praktijkruimte, volledig op maat voor jouw kind.
OefenTop
Persoonlijke aandacht in de praktijkruimte, volledig op maat voor jouw kind.
‘Ik snap het op school gewoon niet…’
‘Ik snap het op school gewoon niet…’
Stel je eens voor..
Jouw kind kan gewoon de les op school volgen, zonder steeds die extra instructie en
de daarbij behorende spanningen. De resultaten zijn zoals die horen te zijn, goed op niveau en die bergen extra oefenwerk behoren tot het verleden.
Geen stress en spanning meer over het schoolwerk
en jij hebt je vrolijke kind weer terug.
Stel je eens voor..
Jouw kind kan gewoon de les op school volgen, zonder steeds die extra instructie en
de daarbij behorende spanningen. De resultaten zijn zoals die horen te zijn, goed op niveau en die bergen extra oefenwerk behoren tot het verleden.
Geen stress en spanning meer over het schoolwerk
en jij hebt je vrolijke kind weer terug.
Geen stress en spanning meer over het rekenen en jij hebt je vrolijke kind weer terug.
Dit is gewoon binnen handbereik!
Dit is gewoon binnen handbereik!
Gedurende 10 weken ga ik samen met jouw zoon of dochter ervoor zorgen dat hij of zij die lastige rekensommen of die stomme spellingregelsde baas wordt.
Ik heb uiteraard aandacht voor het schoolvak, maar ook hoe jouw kind in zijn of haar vel zit. Want alleen als je je goed voelt kan je leren.
De lessen vinden plaats in mijn praktijk en/of online: net wat voor jullie het beste uitkomt!
En uiteindelijk..
krijg jij je vrolijke kind weer terug, want school levert geen problemen meer op.
Extra instructie en oefenwerk voor thuis behoren tot de verleden tijd. Resultaten gaan omhoog en het plezier in het leren komt weer terug. Geen stress, geen buikpijnen ‘s morgens: jouw kind gaat weer met plezier naar school toe. Resultaten gaan omhoog en het plezier in het leren komt weer terug. Geen stress, geen buikpijnen ‘s morgens: jouw kind gaat weer met plezier naar school toe.
OefenTop
Jouw kind krijgt
Een goed onderzoek á €225, zodat we precies weten welke onderdelen al goed gaan en waar we nog aan moeten werken.
Een traject van 10 lessen van 50 minuten, waarin ik mijn Succesformule voor het leren actief in verwerk.
Lessen waarbij ik niet alleen kijk naar het schoolvak, maar ook naar jouw kind. Ik geef kindercoaching op maat als dit nodig is.
Werken met aansprekende materialen en bewegen: stilzitten en saaie werkbladen doe ik niet aan.
Een werkmap met oefenmaterialen en toegang tot een online oefenprogramma.
Jij krijgt
Inzicht in het niveau van jouw kind.
Onbeperkt toegang tot het online handelingsplan waarin o.a. de bevindingen van het onderzoek, de doelen en de vorderingen staan.
Na elke les schrijf ik in het handelingsplan wat we hebben gedaan en welk oefenwerk jouw kind meekrijgt.
Na les 5 en les 10 een oudergesprek waarin we de groei van jouw kind bespreken.
De mogelijkheid om na de tiende les een pakket op maat samen te stellen.
En bovenal: een vrolijk kind dat school (weer) leuk vindt!
Ieder kind gaat vooruit met mijn Succesformule!
Leren met hoofd, hart én lijf.
Ieder kind gaat vooruit met mijn Succesformule!
Leren met
hoofd, hart én lijf.
´Hij begrijpt het nu wel!´
´Hij begrijpt het nu wel!´
Sylvia Rusman- moeder van Luuk, 12 jaar
Lisette heeft Luuk in eerste instantie begeleid in rekenwerk en dan ook met name de redactiesommen. Hij leerde op deze manier goed lezen en kijken naar wat hij moest doen bij elke specifieke som.
Ze heeft gebruik gemaakt van het Bareka muurtje om hiaten aan te pakken. Later heeft Lisette ook nog het begrijpend lezen aangepakt.
De manier hoe Lisette dit met Luuk heeft gedaan is heel bijzonder. Vol vertrouwen dat het zou gaan lukken op een speelse en gezellige manier is Luuk het leren weer leuk gaan vinden.
Er ontstond een mooie vertrouwensband tussen Luuk en Lisette waardoor Luuk heel goed met haar kon praten. Wij vonden dit als ouders heel waardevol.
Ze heeft een open blik, straalt rust uit, neemt de tijd, zorgt ervoor dat je kind leren weer leuk vindt en geeft het vertrouwen terug!!!
Chantal- moeder van B., groep 5
De thuis-aanpak werkt voor ons heel goed. Er worden sommen klaargezet waar onze B. dan mee aan het werk gaat. Er is een plan waar wij online in kunnen kijken, zodat we weten wat er goed gaat en aan welke doelen hij werkt.
F. – moeder van S., groep 4
Eind groep 3 zijn we bij Lisette terecht gekomen. We zagen dat S. rekenen echt heel moeilijk vond, maar school zei dat ze het in de gaten hielden. Dat vonden we geen geruststelling en daarom hebben we bij Lisette onderzoek laten doen. Bleek dat S. nieteens de basis kende! Gelukkig kon zij wel helpen en zien we dat het niveau omhoog gaat.
Luuk, 12 jaar
Ik vond de lessen leuk en leerzaam. We deden veel leerspelletjes tussendoor en dat maakte het vooral leuk. Ook kletsten we even hoe de week was gegaan en dat vond ik fijn we dronken dan wat en aten een koekje.
Het leren op school gaat nu beter vooral het rekenen en het begrijpend lezen. Het voelt heel fijn dat het wat makkelijker gaat allemaal.
Ik zou het aanraden om naar juf Lisette gaan omdat je daarna heel goed kunt leren.
Hans, 11 jaar
Ik merkte dat het snel steeds makkelijker werd om sommen te begrijpen en om ze op een goede manier uit te rekenen. Dit doe ik nu ook op school en met mijn huiswerk.
Miranda- moeder van Hans, 11 jaar
Wat Hans heeft geoefend en geleerd bij Lisette past hij ook toe op school en maakt daardoor grote sprongen in zijn niveau. Door de duidelijke uitleg tijdens de lessen leert hij nu veel makkelijker. Hij is trots, omdat hij nu goed mee kan komen en het snapt.
Willemijn- moeder van M., groep 6
Van Citoscore eind groep 4 naar midden groep 6 in een half jaar tijd. Need I say more?
Marja- moeder van Lizzy, 10 jaar
Rekenen vond Lizzy echt niet leuk. En op school wisten de leerkrachten het op een gegeven moment ook niet meer. Daarom heeft Lisette een rekenonderzoek uitgevoerd en kregen we inzicht in de rekencapaciteiten van Lizzy. Lisette ging met haar aan het werk. Eerst vond Lizzyy het nog lastig, maar dat veranderde al snel. Ze ging altijd met plezier naar haar toe en de resultaten gingen al snel omhoog!
Sanne- moeder van Tim, 11 jaar
Onze zoon Tim kwam voor rekenondersteuning bij Lisette. Nadat ze een onderzoek had gedaan wisten we precies waar het knelpunt bij hem zat. Het bleek dat hij de sommen van groep 4 nog niet kon, terwijl hij al in groep 7 zat!
Tim ging elke week naar Lisette. Daar had hij altijd zin in terwijl hij rekenen op school maar stom vond. Het oefenwerk was duidelijk en stond goed beschrijven in het handelingsplan. Hij vond het soms zelfs leuk om te maken!
Al met al zit Tim nu op het niveau van groep 7. Daar is niet alleen hij, maar ook wij zijn daar ontzettend blij mee. Bedankt Lisette, voor je inzet en enthousiasme!
Gewoon goede hulp bij het leren.
